måndag 12 september 2011

Mellanmåls tips!

Skrev i det tidigare inlägget att det kommer handla om mycket bröllop nÃ¥gra inlägg framöver. Sticker dock in med ett tips som är värt att prova. 


Jag provade för ett tag sedan Keso med cashewnötter, ananas, apelsin och papaya.
Den består av en bägare med cottage cheese och ett lock fyllt med rostade nötter och torkade bär. Locket innehåller även en sked för att det ska vara enkelt att äta den.

Jag ska ärligt talat erkänna att jag var skeptisk till blandningen, men sÃ¥ här i efterhand behövde jag inte alls vara skeptisk. Smaken var god och funkar perfekt som mellanmÃ¥l. Det var cashewnötterna som gjorde det hela, den stabiliserade upp de olika smakerna. 


Men som sagt, jag rekommenderar den varmt. Tänkte lite längre fram också prova dom andra smakerna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar